esmaspäev, 28. detsember 2009

Piltmõistatus

Lumi on maas. Täitsa paks lumi, ja osa on veel õhus. Ja vahepeal, kallid sõbrad, on ikka hirmus palju asju juhtunud… aga suures osas on need teie jaoks igavad, teatud spetspärmibiokeemiameeste-asjad. Jooksmisest niipalju, et Venta on vahepeal suureks saanud – 72kg puhast rasva ja liha. Ja kilomeetreid on talla all vähem kui kunagi varem senises ajaloos – isegi võrreldes oma päris esimeste treeningkuudega 2005/2006 aasta paiku. Tegelikult on ka pisike vigastus… no, õigemini, alguses see oli pisike… aaga… ma otsustasin siiski asja teha suuremaks.

Mõista-mõista


Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Tuleb hoopis piltmõistatus. Ma panen siia ülesse ühe paiga topokaardi, kust mind saab lähema kuu aja jooksul leida. Kes suudab postiaadressi ära arvata, kuhu mulle ja paljudele meie kaassõltlastele (jooksust rääkides, muidugi) kirju koos lumiste Vana-Tallinna postkaartidega saata, saab 10 punkti ja ma teen ühe õlle välja. Muidu ma pean veel kirjutama ja vihjeid andma...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kusagil siin -
http://www.douglas.eckhart.btinternet.co.uk/maps-wilderland-01.jpg

Rainis ütles ...

peaaegu pihtas, aga mitte põhjas

Madis ütles ...

Igav oli, aga postiindeksit ei viitsi...

0°38'2.61"N
35°31'11.60"E

ja alkot kah ei tarbi...

Rainis ütles ...

Hehe, muidu võiks nõustuda, aga postiljon selle peale kohale ei oska tulla, eriti veel Keenias...

Madis ütles ...

Tea nüüd nendest suurematest kohtadest, lähemal on kas Kessup või Lelin.

Kena aastavahetust!